FAQ - Usein kysyttyä

 

Tältä sivulta löydät usein esitettyjä kysymyksiä ja vastauksia Vesterålensin asiakkuudesta ja yrityksestämme.

 

Usein kysyttyä tilauksistamme

  • Kuinka nopeasti saan tuotteet?

    Saat ensimmäisen toimituksesi noin viikossa. Tuotteet lähetetään varastoltamme Ruotsista ja ovat postilaatikossasi suurin piirtein viikon kuluessa tilauksestasi.

    Kun teet kestotilauksen, saat seuraavat toimituksesi aina sopimasi toimitusvälin mukaisesti eikä sinun tarvitse miettiä toimitusaikoja lainkaan. Uusi lähetys tulee aina ajallaan juuri vähän ennen edellisen toimituserän loppumista. Mikäli kuitenkin joskus haluaisit tuotteesi normaalia aiemmin, tai huomaat, että kapseleita on kertynyt, voit aina soittaa meille ja muuttaa lähetyksesi toimitusaikaa.

  • Millainen irtisanomisaika tuotteissa on?

    Voit irtisanoa tilauksesi milloin vain. Vesterålensilla ei ole minkäänlaista ostopakkoa tai vähimmäisostomäärää.


    Kannattaa silti miettiä, haluatko irtisanoa tilauksesi kokonaan vai laittaa sen itsellesi sopivan pituiselle tauolle. Vesterålensin asiakkana saat nimittäin etupisteitä jokaisesta tilaamastasi ja maksamastasi lähetyksestä ja etupisteet säilyvät sinulla niin kauan kuin säilytät asiakkuutesi. Voit siis pistää tilauksesi tauolle haluamaksesi ajaksi ja säilyttää etupisteet. Ennen uuden tuotteen lähetystä saat tekstiviestin, jossa kerrotaan, että uusi lähetys lähtee kohta matkaan. Mikäli silloinkin tuntuu, että et ole ehtinyt syödä edellisiä tai haluat jatkaa paussia, voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse tai soittaa – ja me jatkamme taukoa. Helppoa ja asiakasystävällistä, eikö vain?

  • Mikä on tuotteiden postituskulu?

    Mikäli valitset jatkuvan tilauksen, säästät selvää rahaa, sillä saat tuotteesi ilman postituskuluja.

    Kertatilauksista veloitamme 3,90 € / lähetys.

    Suosittelemme, että valitset kestotilauksen, sillä voit lopettaa tilauksesi tai laittaa sen tauolle koska tahansa. Emme myy sinulle väkisin ja saat itse päättää tilauksesi keston. Jos haluat lukea enemmän toimitukseen liittyvistä asioista, käy lukaisemassa sopimusehdot.

  • Miten maksan tilaukseni?

    Tilauksesi maksat laskulla. Saat laskun näppärästi tuotelähetyksen mukana, etkä joudu maksamaan tuotteita etukäteen. Laskulla on 21 päivän maksuaika.

    Halutessasi saat laskun suoraan verkkopankkiisi, jolloin sinun ei tarvitse näpytellä laskun tietoja erikseen joka kerta.

    Teet e-laskusopimuksen kirjautumalla verkkopankkiisi kohtaan, mistä elasku tehdään. Tämä löytyy yleensä siitä, missä maksat laskusi. Etsi valikosta kohta, mistä tehdään uusi elasksopimus ja seuraa verkkopankin ohjeita. Löydät meidät nimellä NutraQ Oy Vesterålens tai FO-numerolla 1056694-8.

    Tiedämme, että laskulla maksaminen alkaa olla jo vähän vanhanaikaista. Kehitämme myös muita maksutapoja, joita toivottavasti saamme tarjota sinulle mitä pikimmin.

     

  • Entä jos kadun ostostani?

    Harmi, jos ostos alkaa kaduttamaan, mutta joskus niinkin voi käydä.

    Sinulla on 14 päivän peruuttamisoikeus siitä päivästä lukien, kun olet vastaanottanut kertatilauksesi tai jatkuvan tilauksen ensimmäisen toimituksen. Tällöin voit laittaa saamasi paketin takaisin meille maksuttomana asiakaspalautuksena. Kirjoita lähetyksen päälle ”ASIAKASPALAUTUS”, palautustunnus 600496, palautusosoite PL 9940, 00002 Helsinki. Palautettavien tuotteiden on oltava avaamattomia.

    Kannattaa pyytää kuitti postista, jotta sinulle itsellesi jää tosite siitä, että olet lähettänyt tuotteen takaisin. Todennäköisesti et kuittia tule tarvitsemaan, mutta jos lähetys katoaisi postinkulun aikana, on sinulla tosite siitä, että tuote ei ole sinun hallussasi. Lue lisää peruuttamisesta sopimusehdoistamme.

  • Kuinka aloitan ”Minun sivujen” käytön?

    Mikäli olet meidän asiakas, ja olet aiemmin antanut sähköposti-osoitteesi, pääset tarkastelemaan ja tekemään muutoksia tilaukseesi ”Minun sivujen” kautta. Kun ensimmäisen kerran kirjaudut ”Minun sivuille”, (tai jos olet unohtanut salasanasi,) klikkaa ”Unohditko salasanasi?” ja täytä sähköposti-osoitteesi. Noin parin minuutin sen jälkeen, kun olet klikannut ”MUUTA SALASANA” painiketta, lähetämme sinulle sähköpostin, mikä kautta pääset kirjautumaan uudella salasanallasi sisään.

  • Mistä näen etupisteeni?

    Löydät etupistemääräsi uusimmasta laskusta. Tuote-erittelyssä näet myös tuotteen kerryttämät etupisteet. Näiden alla näkyy ”Etupisteesi ennen tämän laskun maksua: ”, missä on ajantasainen etupistesaldosi, ennen kuin laskun tuotteet on maksettu.

    Täältä näet myös, kuinka etupisteet kertyvät, ja kuinka niitä voi käyttää. Jos olet epävarma, ole yhteydessä meihin, niin kerromme ajankohtaisen etupistesaldosi.

  • Kuinka säästän rahaa tilauksellani?

    Kestotilaus kannattaa aina Vesterålensilla. Toimitukset ovat edullisempia kuin kertaostokset, ja tilauksella et maksa toimituskuluja.

    Vesterålensin Omega-3:lla ja Arguksella säästät tilaamalla useampi paketti kerralla, ja pidentämällä sen sijaan toimitusväliä.

    Lisäksi keräät etupisteitä, millä voit hankkia etutuotteita täysin ilmaiseksi.

Usein kysyttyä Vesterålensista

  • Myydäänkö tuotteita muissa maissa?

    Tähän on helppo vastaus: kyllä. Olemme alkujaan norjalainen yritys ja myymme tuotteita Norjassa, Ruotsissa, Suomessa ja Tanskassa. Näin on tehty jo yli 25 vuoden ajan ja kaikissa maissa asiakkaiden suosittelut ovat ylpeyden aiheemme. Yli 97 % asiakkaistamme jokaisessa maassa suosittelee Vesterålensia perheelleen ja tuttavilleen. Tästä olemme kiitollisia ja ylpeitä, ja tiedämme, että sekä tuotteemme että asiakaspalvelumme ovat huippulaatua.

    Suurin osa asiakkaistamme käyttää omega-3-tuotetta ennaltaehkäisemään mahdollisia tulevaisuuden vaivoja; noin kolmannes taas käyttää tuotetta johonkin tiettyyn vaivaan, useimmiten sydämen, aivojen tai vastustuskyvyn vuoksi.


    Palvelumme osalta eniten kiitosta saamme toimituksista suoraan postilaatikkoon sekä hyvästä ja osaavasta asiakaspalvelusta.

  • Ovatko Vesterålensin tuotteet laadukkaita?

    Ihan toimintamme alusta lähtien laatu on ollut meille avainasia. Tiedämme, että valmistamalla laadukkaita tuotteita, pärjäämme kilpailussa hyvin ja asiakkaamme valitsevat meidät aina uudelleen. Tuotteiden laatu kattaa kaiken raaka-aineiden ja tuotantoprosessien täydellisestä jäljitettävyydestä jokaisen tuotantoerän analyysiin. Näin varmistetaan, että tuotteemme täyttävät tiukat laatuvaatimukset.


    Vesterålen’s Omega-3:ssa käytetty kalaöljy on "Friend of the Sea" -sertifioitua. Se on johtava kansainvälinen sertifiointijärjestelmä. Pyyntimenetelmät ovat kestävän kehityksen vaatimusten mukaisia ja ekosysteemiä suojaavia. Emme käytä pohjatroolausta, jolloin korallit ja muut lajit säilyvät vahingoittumattomina eivätkä tartu verkkoihin.


    Takaamme, että kaikki markkinoille laskettavat tuotteet täyttävät niitä koskevat laatustandardit ja viranomaisten vaatimukset. Tämän voi todeta valmistajan analyysitodistuksista sekä kolmannen osapuolen (Eurofins) suorittamista analyyseistä.


    Tuotteiden laadun lisäksi panostamme koko asiakaskokemukseen. Asiakaspalvelumme on osaavaa ja asiantuntevaa, joka osaa vastata kysymyksiisi niin tuotteiden käytöstä ja aineosista kuin toimituksistakin. Pidämme ensiluokkaista asiakaspalvelua sydämen asiana ja meillä on täällä aina tarpeeksi ihmisiä odottamassa yhteydenottoasi. Jos haluat tietää lisää tuotteiden laadusta, ota yhteyttä – olemme täällä sinua varten!

  • Mitä asiakaspalvelunumeroon soittaminen maksaa?

    Asiakaspalvelunumeroomme soitettaessa puheluhinta on pvm/mpm eli oman teleoperaattorisi perimä normaali paikallisverkko- tai matkapuhelumaksu. Hinnat koskevat myös jonottamista. Ei muita lisäkustannuksia.